pondělí 6. dubna 2009

Jak si zpestřit den?!?

Stává se to určitě jednou, maximálně dvakrát za 10 let, ale přišlo to. Bůh ví, co jsem snědla, nebo jakého bacila jsem to potkala, každopádně jsem si noc, zatím stále plnou vstávání kvůli kojení, proložila ještě četnými a rychlými procházkami na záchod. Pochopitelně, když to člověk nejméně potřebuje! Místo analyzování jsem si šla lehnout a od 21 hod začala s procházkami. V 1 v noci jsem si k tomu přidala akci blinkací. Prostě ideál. Ráno jsem měla pocit, že je Fífa 2x těžší než obvykle a že budu za chvíli spát ve stoje. Tak s námi raději Míša zůstal doma. Brzy ráno mi zajel pro rohlíky, abych měla z čeho načerpat energii, a hned, jak z „home office“ udělal to nejnutnější, vzal si na starost i Fífulu. Naštěstí se situace jen zlepšovala a „nemoc“ ustupovala. Jak říkala Verun, holt se musím opičit a používat stejné hubnoucí metody jako ona. Snad to ale u mne bylo poprvé a naposled.

Žádné komentáře: