pátek 24. dubna 2009

Hysterky

Den začíná opravdu netradičně. Ráno přichází Rosie (nebudu psát služebná, ale hospodyňka) a zahradník a Radka jim vysvětluje, co je třeba udělat. Přitom nějak nezvládá koordinaci všech pohybů a při východu z baráku ven na terasu padá na schodech z pražců hlavou dolů. Výborný pohled… Zahradník a Rosie, kteří jsou hned u ní, ji pomáhají vstát, já se snažím dostat k ní a při tom vyčelím skleněné posuvné dveře:-)

Naštěstí není tak zle, byť to vypadalo docela drsně, Radka se zdá býti v pořádku. Tedy až na tu díru v triku a zhruba 2 cm dírku v ruce po dopadu na poměrně špičatou venkovní lampičku. Je rozhodnuto, pojedeme k lékaři na stehy. Pro jistotu řídím já, co kdyby náhodou Radka omdlela či tak něco. U lékaře strávíme necelé 2 hodinky – Radka má za sebou 3 krásné stehy a já jedno kafíčko a jeden ovocný koktejl.

Po návratu domů vyrážíme – jak jinak – nakupovat. První centrum – Soňa si vybírá plavky. A to takovým způsobem, že já zvládnu dvakrát obejít všechny obchody. Stejně si nic nevybere… Takže přesun do dalšího centra, už ani nevím proč. No a třetí je naší finální zastávkou – mají tam obrovský shop s Quiksilverem a Billabongem. Paráda. Kdyby Radka nemusela jet domů, aby zaplatila zahradníkovi, tak jsme tam asi ještě teď. Nakoupili jsme toho šíleně moc, jsem zvědav, jak to povezeme domů.

Žádné komentáře: