středa 28. května 2008

Kam až sahá moje fantazie

Tak zase jednou Míšu z Centra pozvali na „slavnostní party“, tentokráte u příležitosti zveřejnění oficiálního názvu. No a takovou příležitost si já - zvědavec zvědavý - nemůžu přeci nechat ujít. Schválně kolik tam ještě potkám Atlasáků a co že se to v tom našem malém internetovém rybníku děje ;o)

Už na parkovišti jsme se potkali se Skalákem, v budově pak ještě s Markem, který opět potvrzuje, že co Skalák neví, to nepoví ;o) No hlavně když nám ten „trávník“ dobře roste!

Z Atlasáků potkávám více těch se statusem „ex“ a celkově to, v počtu známých, snad tentokrát dokonce vyhraje „bývalá ČIA“. No a když už víme, kdo kde pracuje, jak se má a kde vlastně bydlí, nic nebrání tomu se začít plně věnovat rautu.

Míša si pochvaloval dobrý výběr catteringové agentury, obzvlášť poté, co jsem dorazila s luxusním steakem, který velmi ochotně dojedl. Nicméně „důvěřuj, ale prověřuj“, proto jsme museli prověřit i zákusky a jahody v čokoládě a tak podobně. Však to znáte ;o)

Slečna moderátorka večera zanechávala nezapomenutelný dojem. Poté, co prohlásila, že křtící šampaňské pít nebude, protože je potom obvykle strašně ukecená, jsem zjistila, že má fantazie – ačkoli jsem si kolikrát myslela, že nezná mezí – má své hranice. Whatever…nový název – Centrum holdings – mne zanechal chladnou…že by díky té designové prezentaci ve velké ledové kostce? Bůh ví! Čekala jsem něco zajímavějšího…ale není všem dnům konec, že…tak třeba zase někdy příště!

Žádné komentáře: