sobota 10. dubna 2010

Posezení u Čejků, tentokrát slavíme Radky!

Cesta ze sklípku proběhla překvapivě docela hladce. Žádná únava ani nevolnost se nedostavily, zřejmě „dobrý ročník“ ;o)) Doma zatím Fífula s tatínkem, tetou a babičkou zajeli na drobný nákup do borůvky. Polední uspání i oběd už jsem zvládla.

Pak šlo všechno ráz na ráz a už volala Lenka, že nás čekají u sousedů. Než jsem stihla připravit malému oběd, mohla jsem ho rovnou servírovat, takže jsme se dostavili až poté. Pak lehce přebíhávali…to máte přípravu na večerku, kontrola hlídajících příbuzných. Příjemnou oslavu s „malinkatým“ loučením se sousedy (co kdyby, že), jsme opustili docela brzy, abychom mohli posedět ještě s Janushkou a babi, když nám tak pěkně hlídaly.

Naše oblíbené fazole se, i přes malý úspěch, u babi neujaly, tak jsme přešli k tradičním kartám. Tam jsem se zase neujala já. Ale opravdu. Tak snad nám to nenaruší rodinný rozpočet ;o))

Žádné komentáře: