sobota 25. července 2009

Kam s návštěvou? Do ZOO!

Počasí je sice takové všelijaké, je pod mrakem, ale je třeba nějak zabavit všechnu tu drobotinu, co u nás je. Takže je rozhodnuto, vyrážíme do ZOO. Není to jednoduché všechny uhlídat, ale tak nějak to zvládáme. Dokonce i cestu lanovkou nahoru a dolů (já s Terčou, Vendulka to naštěstí zvládla sama a Jana překvapivě taky:-). V ZOO jsme prošli jen většinu spodní části, na více nebylo sil a ani času.

Ze ZOO nakonec ještě míříme do Alzy – rozhodli jsme se s Janou koupit si nový externí disk (aby si Jana mohla nahrát nějaké filmy a já abych měl co připojit k mému novému super přehrávači.

Po návratu domů jedu se Zuzkou a mamkou do obchodu koupit nějaké dobroty na dalších pár dní a na večerní grilování. Jako tradičně máme spoustu masíčka, řekl bych o malinko více, než by bylo třeba:-)

Až pak usne drobotina, pouštíme se do hraní her. Nejdříve zkoušíme „Mám to!“, což je poměrně zajímavá, ale zároveň i trochu těžší hra. Aspoň mi skoro vůbec nejde… Ale nebyl jsem sám, problémy dělala i Zuzce a mamce. Takže jsme pak přešli na žolíka. Zpočátku to vypadalo nadějně – já i Soňa jsme byli krásně v plusu a vypadalo to, že nám přibudou nějaké chechtálky do rodinného rozpočtu. Ale nakonec to dopadlo úplně jinak – vše se totálně obrátilo proti nám a ocitli jsme se v hrozném minusu. Takže jsme na to rychle zapomněli:-)

Žádné komentáře: