středa 22. července 2009

Gamesí večer nedopadl:-(

Naposledy jsem hrál nějakou gamesku tuším že v polovině prosince, před narozením Fífy. Tak jsem se docela těšil, na dnešek jsem naplánoval řežbu v Call of Duty. Sedl jsem ke kompu s lehkým předstihem, abych vyzkoušel, zda vůbec vše na novém kompu jede. A dobře jsem udělal, nejelo:-( Bohužel ale ne že by nejela hra, nešel mi internet. Lítal jsem po baráku jako zběsilý, zkoušel jsem restartovat to, zkoušel jsem restartovat ono, nic nepomohlo. Pořád mi vypadávala IP adresa, prostě všechno bylo špatně. Nakonec jsem to nějak rozjel, ale bylo už asi půl jedenácté, tak jsem se na to vyprdl.

Update: Bohužel mi internet nejel ani další den. Vypadá to, že mi dosloužila krabička na převod ethernetového signálu přes rozvody elektřiny. Asi za to můžou ty bouřky, co u nás nedávno byly…

Žádné komentáře: