úterý 14. července 2009

Hlídáme Daníka

Dnešek byl logisticky trošku komplikovanější. Skaláci totiž večer šli na Shakespearovské slavnosti, takže jsme dostali na hlídání Daníka. Už si moc nepamatuju, kdo jel jakým autem, každopádně vím, že sraz byl v pizzerii ve Village Cinemas na Andělu. Jako první jsem se tam objevil já se Skalákem, objednali jsme si, objednali jsme i našim skvělým manželkám, které zatím stály někde v zácpě před Baranďákem. Pořád nejely, začínali jsme být (hlavně Skalák) mírně nervózní. Přece jen do divadla člověk moc pozdě přijít nemůže… Nakonec se ale podařilo, všichni jsme se šťastně shledali, holky se najedly a mohli jsme se rozjet do různých směrů – Skaláci na hrad a my s oběma malými človíčky domů.

Oba kluci cestu do Nehvizd zvládli v pohodě, Daník v autě nakonec i usnul. Bohužel ale jeho spánek nevydržel dlouho, přenos do obýváku nezvládl a probral se. No nic, nějak to zvládneme. Nakonec jsme tedy skončili u Skaláků v obýváku i s tím naším drakem a snažili jsme se oba nějak rozumně zpacifikovat. Ani jeden z nich ale evidentně neměl v úmyslu usnout nějak brzo. Tak jsme si tam hráli, Daník se střídavě koukal na Krtečka, střídavě se tulil tu ke mně, tu k Soni. Nakonec, když už oba vypadali unaveně, jsme si je rozdělili – já vyfasoval Daníka a šel jsem jej uložit do postýlky. Naštěstí šlo vše hladce a Daník pár minut nato zabral. Párkrát jsem jej tam byl ještě zkontrolovat, všechno bylo v pořádku. Vzbudil se akorát, když se mu vrátili rodičové z divadla:-)

Poznámka na závěr – po společně stráveném večeru se ke mně Daník následující asi tak 2 dny neustále tulil:-)

Žádné komentáře: