čtvrtek 9. července 2009

Práce i na Moravě, ach jo

Sláva, tak jsme na Moravě! Sakra, analýzy ještě pořád nejsou hotové. Teď už je to ale hlavně na Soničce, aby dodělala grafíky apod. Takže já vyfasuju Fífu a razím na procházku do velkoměsta Frýdlantu. Mám jej v nosičce, což ve zdejších končinách asi není úplně normální, sklidí to spoustu poznámek kolemjdoucích.

Procházím se tudy, procházím se tamhle, zkrátka takový generální průzkum. Btw. našel jsem poměrně zajímavý obchod, aspoň teda já bych jej ve Frýdlantě nečekal. Velký výběr auto příslušenství vč. toho, co právě řešíme – dětská sedačka, dětská cyklo-sedačka, případně přípojný vozík za kolo. Navíc pan prodavač je opravdu informován a vše mi ochotně vysvětluje. Tak uvidíme, jak se nakonec rozhodneme (obzvláště, když jsme letos ještě nebyli na kole:-( ). A když už jsem je tak vychválil, pošlu i link na jejich dobře zásobený webshop.

Žádné komentáře: