středa 10. prosince 2008

Rychlonávštěva ze Skotska

Jako tradičně, taťka - ač nemocen – musí vyřídit spoustu věcí. A tak jsme spolu dnes dopoledne vyrazili do Čelákovic do banky apod. V autě pak taťka poznamenal, že mu to cestování nějak nedělá dobře na zrak, tak doufám, že zbytek dne raději proleží. Odpoledne jsem totiž měla v plánu vyzvednout novou kartu v KB a zkusit vyřídit i změny v životním pojištění.

Nakonec jsem do města nevyrazila s Verun, jak bylo v plánu, ale se Zbyňkem, protože se na stavbě vyskytly drobné problémy a bylo potřeba zajet do Košíř vyzvednout chybějící materiál. No hlavně že se dostanu do centra. Vyřídit změny v KB (opět měli dneska luxusní kompars – „Hlavně když to bude zdravé, matko“, křičel na mne při příchodu borec s walkmanem!!! na uších) a kontrolu několika obchůdků (ohledně vánočních dárečků) jsem stihla. Ale víc ne, protože zpět do Nehvizd jsem jela s Verun a Daníkem, kteří dnes byli v Praze na rehabilitace a nákup potravin. Aspoň mi doma taťka neumře hlady!

Další akcí dneška bylo vyzvednutí Evičky a Luky, kteří zítra poletí zpět do Scotlandu. Tenhle úkol zbyl na Míšu.

Po zvážení všech pro a proti nakonec Evka s malým přespali u nás, aby případně Verun nevzbudili Daníka. Bylo to prozíravé, protože Luka večer chytil ještě druhý dech a po pořádném hraní s autíčkem měl ještě dost síly na zvukově efektní protesty proti samostatné večerce v dětském pokojíčku. Trpělivost jsme měli velkou, ale Luka větší, takže ho pak Evka vzala ještě na chvíli dolů „do naší společnosti“. Kolem 23 hod jsme šli spát raději úplně všichni, abychom se vyhnuli dalším protestům ;o)

Žádné komentáře: