sobota 27. prosince 2008

Oslava narození Filípka se sousedy

Vrátil jsem se z porodnice, poslal nějaké fotky babičkám a dědečkům a známým, rychle do sebe hodil nějaké jídlo (díky, Veruš) a vyrazil jsem zpátky do porodnice na "návštěvu".

Filípek byl už okoupaný a zabalený v peřince a vypadal - no prostě jako nádherné miminko. Teda ne jako, ale doopravdy byl nádherné miminko.

Na večer jsem ale už měl naplánovanou oslavu s nehvizdskými sousedy. První dorazili Ševčíkovic, ani už nevím, kolik bylo hodin. Tipoval bych to až po sedmé večer. Každopádně donesli plnou mísu nějaké pomazánky (díky), tak jsme ještě rychle udělali nějaké chlebíčky, aby se jenom nepilo. No a chvíli poté se začali trousit i zbývající hosté.

Celý večer měl trošičku pomalejší rozjezd, asi to bylo tím, jak se všichni pomalu trousali. Každopádně po druhé prohlídce připraveného dětského pokoje to nabralo rychlý spád... Inu Skalák a Tomáš, co byste taky jiného čekali. Byť teď už vím, že si Tomáš místo slivovičky lil i vodu... (teda jestli to není zase nějaký Petiho výmysl). No každopádně se to vše rychle změnilo a pilo se o 106. A bylo veselo. Tedy aspoň podle fotek...

Proč jen podle fotek? Mám totiž totální okno... Naposledy si pamatuju, že piju, pak vím až to, že sedím na záchodě a bliju... Do toho čas od času někdo přijde, ať jdu spát do postele a já jej posílám do pr..le. Viď, Skaláku, viď, Petře, viď, vy všichni ostatní. Údajně jsem tam byl zavřený tak od půl jedenácté a údajně to trvalo asi tak hodinu a půl, než odešli všichni hosté (tzn. i Skaláci, kteří ještě stihli spoustu věcí po návštěvě uklidit).

Každopádně osobně jsem se myslím s nikým vzhledem ke své indispozici nerozloučil a nikomu nepoděkoval za návštěvu. Tak ještě dodatečně - díky za podporu, díky, že jste přišli! Filípek to určitě ocení, jak bude díky tomuto večeru zdravý!

Mimochodem, Skaláci, když odešli, tak mě nechali dole na záchodě (aspoň to tvrdili). Ráno jsem se ale probral v posteli, tak to se mnou asi nemohlo být zase tak zlé...

Žádné komentáře: