čtvrtek 11. prosince 2008

Druhá kontrola v porodnici

Ráno mě čekalo rozloučení s Evkou…stihly jsme si dát ranní čaj, i když Evka by evidentně ještě nějakou tu hodinku spánku určitě snesla. Připomenula jsem jí, že snídaně se podává u sousedů ;o) a na letiště ji odveze Verun.

Taťka bohužel musí dopoledne doma proležet sám, protože já ráno vyrazila na druhou kontrolu k Apolináři. Tentokrát i s monitorem (záznam srdíčka miminka). Po kontrole ještě na domluvený oběd s bývalými Atlásky (v Klasu jsem potkala i teď už „seznamí“ Tomáše a Martinku). Taky jsem v OC Smíchov stihla ještě nakoupit nějaké dárečky a cestou vyzvednout malé vánoční překvapení. To už ale volal taťka, že to chlapi na stavbě balí a za chvíli pojedou domů, čili si ho vyzvednou. Takže rychle do Nehvizd, vypravit taťku na cestu. Potom jsem se vydala ještě pro dárečky, které přišly poštou.

A co dál?...no třeba všechno doma uklidit. Asi toho bylo na jeden den trochu moc, protože plánovanou cestu na Míšův vánoční večírek se nakonec rozhodlo mimčo bojkotovat a chtělo raději zůstat doma a kontrolovat u Skalákovic letošní první cukroví. Tvarohové šátečky jsou asi super dietní, ale tak nějak pořád nevíme, jestli nám chutnají nebo ne. Takže vzhledem k pracnosti se k jejich tvorbě už asi nevrátíme. Budoucího tatínka bobišovy protesty trošku vystrašily, a tak se nám tentokrát z večírku vrátil relativně brzy. Snad ho za to mimčo v budoucnu odmění klidným nočním spánkem.

Žádné komentáře: