úterý 30. prosince 2008

Práce práce práce

Včera i dneska jsem byl v práci. Říkal jsem si, že nemá cenu zbytečně brát dovolenou, když mám rodinku ještě v porodnici a dovolená se bude hodit, až je budu mít doma. V kanclu jsem to zabalil vždycky už kolem třetí a jel jsem za nimi. S koncem návštěvní doby jsem se pak přesunul domů, abych se na ně začal těšit na další den:-)

Už už to skoro vypadalo, že je dneska pustí domů, dokonce jsem už měl v autě všechny nezbytné věci. Nakonec z toho ale bohužel sešlo a odjezd domů se přesunul až na Silvestra. Tak doufám, že to všechno vyjde.

Cestou z porodnice se mi ozval Danouš a že prý jestli nezajdeme někam na panáka na Filípkovo zdraví. Byť jsem měl naplánovánu cvičnou střelbu v Call Of Duty, taková nabídka se neodmítá a společně se Skalákem jsme vyrazili na Anděl do Husy. Škoda jen, že Danouš nejdříve dorazil do jiné pobočky... Později se k nám ještě přidal Zima-san,ale opravdu jen na chvíli. Dali jsme si tataráček, nějakého Hoegaardena (nebo jak se to píše) a pár panáků a kolem jedenácté jsme se vydali všichni domů. Takže pohoda. Potřebuju být zítra fit na nějaké úřady a hlavně - na rodinku!

Žádné komentáře: