středa 31. prosince 2008

Poklidný a hlavně úplně jiný Silvestr

Ráno jsem musel brzo vstávat, čemuž jsem, jak jsem už psal, přizpůsobil včerejší večer:-) Čekaly mě dneska jednak nákupy (abych byl připraven na příjezd rodinky) a druhak nějaké úřady (vyzvednout rodný list Filípka + následně jej přihlásit ke zdravotnímu pojištění - btw. paní na pobočce by si mohly uvědomit, že tady jsou pro lidi a že ti je platí, ne naopak...).

Soňa brzo ráno potvrdila SMSkou, že si pro ně můžu přijet, páni doktoři rozhodli, že se můžou oba vydat domů. Hurá!!!

Úřadování mi šlo rychle, kolem 11 jsem se blížil k Apolináři - zrovna mi volala Soňa, že už si je můžu přijet vyzvednout. Tak hurá na místo! Sice to trvalo malinko déle, než jsem čekal (kojení je kojení), ale dočkal jsem se. Pak už jen zaplatit nezbytné nemocniční poplatky a hurá domů. Soničce se sice nějak nezdála sedačka - prý tam nějaká část chybí, ale co už... Náhradní jsem v autě neměl, tak to malý musí přežít, ne?

První cesta autem dopadla dobře, malý spinkal. Nebo aspoň já jsem neslyšel, že by vzadu nějak moc řval:-) Doma jsme mu hned ukázali jeho pokojíček a vůbec jej náležitě přivítali (tzn. nakojili, přebalili apod.:-)

No a tak to vlastně šlo až do půlnoci - přebalit, nakojit, uspat, 2-3 hodiny odpočinku, přebalit, nakojit, uspat... Takže program na dnešní večer jasný. Naštěstí Filípek je zatím hodňoučký a nějak zásadně nám to nekazí (řve jen ve snesitelných mezích, spí relativně dlouho, ...). Večer přišli Skalákovic, ani nevím, zda jsme něco pili nebo ne. Holky určitě ne, my se Skalákem možná jen víno? Už si nepamatuju. Vím jenom, že jsme šampaňské (letos se Skalák pochlapil značkou Moët, přesný typ si nepamatuju Moët Champion??) pro jistotu bouchli už v 11 večer - co kdyby nás náhodou naše drobotina potřebovala zrovna o půlnoci. Navíc už kolem 10. večer to venku začalo bouchat, takže jsme začínali mít obavy, zda to nebude mít nějaký vliv na prcky (= nezačnou řvát). Naštěstí ani v jednom případě ne.

Každopádně to byla naše silvestrovská, opravdu velmi poklidná, oslava. Nu což, je to přece den jako každý jiný, ne? Byť pro nás byl letos opravdu výjimečný...

Tak ještě přeju všem našim známým, kamarádům a rodinám jen to nejlepší do nového roku! Doufám, že nám zachováte přízeň a občas na náš web kouknete.

Žádné komentáře: