pondělí 19. února 2007

Že by nějaké novinky?

Dnes téměř přesně ve 22 hodin (něco kolem roku 2007) proběhlo slavnostní zapojení ledničky. Končí tím období strádání a diet a začíná pořádná žranice. (Teda jen co zvládneme někde nakoupit zásoby.)

Míša je doma novým mitsubishi vozem. Pro ty jednodušší to v překladu znamená, že byl dnes první den v nové práci. Vůz je stylový, takže mu jej všichni Nehvizdští "traktoristé" strašně závidí. Holt musíme se přizpůsobit novému prostředí. Lexus vedle toho pravidelně hnojeného pole opravdu nevypadal zcela na svém místě. Ach jo!

Já mám za sebou první dopravu z Nehvizd a zpět prostřednictvím MHD. Volný překlad asi zní "Moc Hodní Drivers". Pan hodný řidič mne seřval hned při vstupu, takže teď máme jasno a já budu laskavě prezentovat své foto na ročním kupónu, jinak můžu zapomenout na svůj 8korunový lístek za změnu pásma ;o) Hlavně když je na vesnici veselo.

Prostě jsme si chvíli hráli na "vesničany v Praze" a teď nás čeká fáze "Pražáků na vesnici". My už vlastně nepatříme vůbec nikam :o( "Chcete mě?" to jistí!

Žádné komentáře: