neděle 23. srpna 2009

Závody ve Kbelích

Tak jsem se ve čtvrtek stal členem Model Klubu Kbely. Kratičká zmínka o této události je uvedena i na našem RC blogu. Každopádně členy jsme se stali hlavně z jednoho prostého důvodu – klub má off road dráhu, kterou bychom rádi využívali. Dnešek byl tím dnem, kdy jsme se tam vydali poprvé. Já s celou rodinkou a Honzíkem, Zbyněk se synátorem.

A myslím, že to bylo fajn. Byť dráha není úplně v nejlepším stavu (teda aspoň naše zadokolky by si více užívaly na jemnějším povrchu bez děr), ale i tak to bylo moc fajn. Možná můj dojem byl posílen i tím, že jsem dneska Zbyňkovi nedal moc šanci a prakticky ve všech závodech jsem jej porazil:-) Navíc se to líbilo i Fífovi (neustále to sledoval), takže suma sumárum hezké odpoledne. Zmínku o dnešním testu najdete rovněž i na RC blogu.


Žádné komentáře: