čtvrtek 6. srpna 2009

Traxxasy na MačuPikču

Asi si vzpomínáte, že jsem tady psal o dárku, který jsem dostal na narozeniny od své milované ženy a perfektních sousedů. A možná si myslíte, že mi autíčko leží někde doma. Není tomu tak, fakt si s ním užívám a jezdím. Navíc si stejné autíčko (jen s jinak barevnou kastlí) koupili i dva kolegové v práci (Zbynďa a Korda) poté, co mého Slashe viděli naživo, a další mají Himoto či jiné kousky. No a tak se stalo hezkým zpestřením srpnových pracovních dní, že jsme s autíčky vyrazili na kopec kousek od mé práce zvaný MačuPikču (zemina navezená z hloubení metra). Je na něm BMXová (či jaká) trať a dá se tam docela hezky vyřádit i s autíčky. Podívejte se sami, jak nám to ne/šlo (já jsem to červené autíčko, pro připomenutí):



Moc mi to zatím nejde, ale nevzdávám se:-)

Btw. jsme si založili blog RC kucí z Toyoty, tak jestli někoho zajímají RC off-road autíčka, koukněte se tam.

Žádné komentáře: