pátek 6. února 2009

Jak si vede náš vozový park?

Tak jsme se po svatbě zvládli opět sbalit, vyzvednout veškerou výslužku, kterou jsme částečně rozdali u Veličků a následně pak taky u sousedů v Nehvizdech a absolvovali jsme náročnou cestu zpět do Prahy. Filípo byl moc šikovný a vydržel skoro celou cestu spát. Občas jsme ale museli najít dudlík a vrátit tam, kde patří a odkud ho Fífa rád a statečně vyplivuje. Každopádně jsme to zvládli, jakož i velké praní a žehlení, které nás po návratu čekalo. No a jelikož jsme byli po pobytu v Beskydech nějak rozhození a Filípo přes den nechtěl moc spinkat, rozhodla jsem se, že než by každý den unavil Fífa mne, že občas unavím já jeho a vydáme se opět na nějakou kratší výpravu. Taky se blíží Daníkovy narozeniny a Verčin svátek, tak jsme s Míšou vymysleli krátký polední shopping na Zličíně. Ve chvíli Filípova dopoledního spánku jsem pracně naložila kočár a nachystala věci, následovala příprava nás dvou a čas odjezdu. Když jsem však sedla do Corollky a chtěla odjet, zazněl žalostný hukot a rozblikaly se kontrolky. Stručně řečeno Corollka nejede. Poslala jsem na kontrolu ještě Verun, jestli to není pouze mé fluidum nebo nějaká má „mladická nerozvážnost“, co ne a ne auto nastartovat, ale bohužel, příčina byla jinde. (Jak jsme později zjistili, šlo o vybitou baterii a to kvůli zapnutému světýlku, kterým jsme svítili mj. při umisťování dudlíku. Náhoda?!?)

Co teď? Nakonec jsem si půjčila auto od Verun, potřebovala ho až později odpoledne. Trochu jsem váhala, jestli dělám dobře, když jsem se velmi dlouho snažila naložit svůj kočárek, a když jsem se pak z kruhového objezdu u Čerozu vracela pro „přebalovaní tašku“, kterou jsem si stihla naložit do nepojízdné Corollky, kde jsem ji taky úspěšně zapomněla. Whatever…nevzdali jsme to a s Míšou nakonec nějaké ty dary na Zličíně nakoupili. Kdysi mi to šlo sice i lépe (třeba v tandemu s Janushkou ;o)), ale nemusí pršet, hlavně když kape, ne ;o)) Hlavně když máme nějakou tu veselou historku do sbírky a když vím, že mám nepojízdné autko a na pondělní kontrolu kyčlí se musím zařídit jinak.

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Jen bych rád podotkl, že Corolla byla nepojízdná díky naší nedbalosti - po zaparkování v garáži jsme tak nějak pozapomněli zhasnout vnitřní světýlko:-( Stačilo jen donést z práce booster a projet se s Corollkou na Černý Most a zpět a zase šlape jako hodinky!