středa 29. října 2008

Zlá, zlá rýmička

Míšu skolila zlá, zákeřná nemoc – rýmička. Proto zůstal pod záštitou hesla „sick day“ doma a Janku jsem do Prahy na Budějovickou, odkud mířila do Holešovic na vlak směr „domů“ nakonec vezla já. Dopravní zácpa byla kvalitní (to aby si to Janka pořádně užila), ale přes veškeré obavy jsme nakonec vše i s nějakou tou časovou rezervou stihly.

Vůbec jsem měla s timingem dneska docela štěstí. Z práce jsem vyrazila dříve, abych stihla vyzvednout objednávku ve Filafaxu (btw. velmi mne překvapila místní nabídka dámských business tašek, kdybych někdy něco takového sháněla, snad si vzpomenu ;o)) No a díky tomu brzkému odjezdu do Filafaxu jsem stihla ještě v Nehvizdech na poště vyzvednout „kosmetický“ balíček od mamky. Kéž by mi takhle krásně vycházel každý den ;o)

Žádné komentáře: