čtvrtek 9. srpna 2007

Výlet s Verun do Hostivaře

Ráno jedeme s Verun do Hostivaře na testy. Taky jsem si mohla ověřit, že se nemá snídat před tím, než jsem se pustila do vloček. Snad to na přítomnost hormonu HCG vliv mít nebude. Za pokus to stojí. A stojí to něco málo přes 300,- Kč, kdybyste to chtěli vědět. Míša po icq vyzvídá, co a jak. Nějak se mu nezdá, že výsledky budou až zítra ráno, že pro ně nepojedu už přes oběd. Bonzuju to Verun a ta se staví na Míšovu stranu a dychtí po výsledcích úplně stejně. A já vůl jim na to skočím a mažu si to do Hostivaře. S tím, že jim za trest nic neřeknu. Jenže oni ani neřekli nic mně. Čekala jsem něco jako pozitivní nebo negativní a ono číslo…To je na mne trochu moc. Tak jsem tuto veselou historku předala dál. Ovšem než jsem se vrátila, měla už Verun vyhledané tabulky o hodnotách HCG v době těhotenství a připravenou i svou vylepšenou verzi o dvojčatech ;o)) To už by bylo asi hodně splněných přání najednou.

Žádné komentáře: