středa 15. srpna 2007

Cesta na Moravu

Míša má dnes cestu k dealerovi do Ostravy a tak jsem se rozhodla, že se k němu přidám. Díky tomu jsem se mohla stavit za Péťou, Gabkou a Matýskem, který už vypadá jako pořádný velký kluk. A vyřídit doktora. Odměnou mi byl megavýborný oběd v Zámečku v Jičíně. Všechno to časově krásně vyšlo, skoro jsme tomu ani nechtěli věřit. Málem mne ještě v Jičíně zaměstnali jako recepční. Určitě by mi to šlo skvěle, ale to dojíždění…nevím, nevím. Asi přeci jen zůstanu v iDnesu.

Večer jsme se nějak zasekli na zahradě se sousedy a najednou sedíme u nás na terásce, v krásném počtu 13 lidí. A byl z toho večer velkých odhalení, která nám vydržela na posezení až do 1 hodiny ranní. Výsledkem byl Jardův poněkud zcestný mail o averzi ke slivovici ;o)

Akci fotili:
Čejkovi
a
Skalák
(Skalákovic album obsahuje i fotky z pozdější akce u Elišky)

Žádné komentáře: