pondělí 20. srpna 2007

Jak jsem se málem stala zprávařkou

O víkendu jsme dokončili analýzy a ještě večer rozeslali do světa. A hned dneska (no jo pondělíčko) se Míša zdržel v práci, a tak jsem jela domů z práce MHDčkem.

Ještě před vstupem do metra mne stihl telefonát od Jany z Expresu. V podstatě pro mne nemohla mít špatnou zprávu. Ať tak či onak, každá varianta měla své pro i proti. Nicméně slavnou zprávařkou se budu muset stát až někdy příště. Tentokrát na to asi ještě nebyl ten pravý čas. Ale oceňuju, že mi vůbec byla šance projevit své "schopnosti". Byla to opět docela zábava, potkala jsem se tam s Charliem, se kterým jsem nahrávala svůj úžasný projekt ExpresYourself.

Jinak cesta městskou hromadnou stálo to za to. Podél silnice dvě ozbrojené jednotky držely na zemi posádky dvou postarších favoritů. Zřejmě velcí pašeráci, které je třeba krutě potrestat. Nepochybuji o tom, že se tak určitě i stalo.

Žádné komentáře: