čtvrtek 17. září 2009

Liberec

Počasí zase není jako úplně nejvíc nejlepší, tak aspoň vyrážíme do nejbližšího okolí na nákupy. Ani jsme myslím nikdo z nás nečekali, že nakoupíme tolik věcí... Našli jsme totiž obchůdek Dary nedary (nebo jak se jmenoval) plný moc hezkých věcí, takže Soňa s Radkou byly jako u vytržení a po dlouhé době bez obchodů prostě musely kočárek totálně naplnit všemi možnými věcmi. To ale nebylo vše, stavili jsme se ještě do sportu, kde jsem původně chtěl koupit brzdové špalky, ale byl to obchod jen s oblečením. I tak jsme tam ale pár tisíců nechali - Radka koupila Ianovi bundu a já si vybral rukavice na kolo (díky Radi).

Přes poledne jsme si s Fífou dali cyklovýlet, opět naši oblíbenou trasu Bedřichov - Hrabětice - Královka - Bedřichov. Tentokrát ale jen jednou, Fífa se v Bedřichově vzbudil, tak jsem nic neriskoval:-)

Já ale neměl dost, tak jsem hned pokračoval na další cestu. Myslel jsem, že se přidá Skalák, ale nechtělo se mu. Tak jsem aspoň jel rychleji:-) Ujel jsem nějakých 33 km (výlet s Fífou byl ca 10 km) částečně to bylo po stejné cestě jako včera. Je ale pravda, že mi to dneska moc nešlo a měl jsem fakt dost. Navíc nahoře na Knajpě a v nejbližším okolí bylo docela mlhavo a sychravo. Ještěže jsem se na to vybavil.

Původně jsme pak odpoledne měli jet na Ještěd, ale kvůli počasí jsme pak nakonec zvolili jen cestu do Liberce. Krásné klikatice:-) Zaparkovali jsme v nějakém obchodním centru a šli se projít na náměstí a do nejbližšího okolí. Malý byl trochu hysterický, což se projevilo i na mamce a na nás ostatních. Naštěstí to ale netrvalo dlouho, malý usnul a my se mohli dokonce vrhnout i do nějakých obchodů (koupit kaši malému, nějaké bio-mňamky a spoustu pečiva - liberecké náměstí a nejbližší okolí je plné pekáren!). Zpátky jsme se vydali tak, abychom zvládli kaši... Což se víceméně povedlo.

Pozdě večer pak dorazili poslední účastníci našeho pobytu - Švíbáci, se kterými jsme chvíli poseděli (jako tradičně ve společenské místnosti).

Žádné komentáře: