neděle 20. září 2009

Druhý tankista v nejbližším okolí

Po velkém úspěchu vloni, kdy jsem byl jezdit v bévépéčku já sám, byl následně na Vánoce stejně obdarován i Skalák. A dnešek byl dnem D, kdy si byl dárek vybrat.

U toho jsme samozřejmě nemohli chybět. Počasí bylo fajn, možná bylo až moc sucho, takže se za tankem slušně prášilo a Skalák si nemohl až tak vyzkoušet brodění se bahnem. I když - i tak tam něco málo zůstalo a po skončení to bylo na Skalákově hlavě vidět:-) Trošku jsem záviděl to, jak Skalák jezdil po místní dráze - já vloni dával ta samá kolečka pořád dokola, on jezdil křížem krážem po celém areálu.

Trošku mě pak zklamal tím, že zbaběle přenechal skok Veruš, která si jej ale myslím parádně užila:-)

Takže koukněte na videa. První je samotná jízda v BVP, druhé je pak Skalákovic houpačka a skok Veruš.



Žádné komentáře: