úterý 15. září 2009

Cyklovýlet s mamkou a pak i s Filípkem

Ráno, hned po snídani, jsme Filípka předali v kočárku tetě Radce a se Soňou jsme se vydali na krátký výlet (krátký proto, abychom byli zpět, až se Fífa vzbudí a bude se dožadovat prsu). Takže jsme zajeli k přehradě Josefův Důl a zpátky. Musím Soňu pochválit, byť šlo tedy o docela krátkou trasu, přece jen to bylo celé kopečkovaté a obzvlášť ta část od přehrady zpátky na hlavní cestu stála za to.

Po obědě měl Filípek před sebou další spaní, ovšem tentokrát jsem si jej vzal já a vyrazili jsme na cestu s kolem a vozíkem. Zvolil jsem cestu Bedřichov - Hrabětice - Královka - Bedřichov, okruh ca 9 km. Nejdříve si tam vzadu pobrukoval, po asi tak 10 minutách usnul. Celé kolo jsme dali tak za 40 minut, tipuju, ale Filípek pořád tak hezky spinkal, že jsem plynule navázal ještě jedním kolečkem.

Bylo to v pohodě, možná jsem jen překvapil pár pěších turistů, že už jsem tam zase (pokud mne tedy poznali:-). Každopádně při sjezdu z Královky jsem to rozjel malinko více (tachometr ukazoval něco kolem 45 km/h, tzn. vozík asi malinko více házel a Fífa se s křikem probudil. Okamžitě jsem zastavil a k mému úžasu jsem Filípka velmi rychle uklidnil, vrátil do sedačky a mohli jsme (tentokrát oba v bdělém stavu) pokračovat zpět na penzion. Dokonce byl tak vyklidněný, že se ve vozíku, když jsem jej tam vrátil, strašně nahlas a dlouho smál.

Večer jsme pak opékali párky, výborná záležitost. Jak Fífovi, tak Daníkovi se oheň moc líbil a myslím, že by u něj vydrželi sedět strašně dlouho:-)

Tradičních pár fotek z mobilu:

Žádné komentáře: