sobota 27. června 2009

Narozeninová zahradní slavnost

No a je to tady, Fífovi je půl roku, což mj. znamená i to, že mně je 31 let. A to přesně dneska (jen teda Fífa se narodil ráno, já jsem nějak poobědový).

Takže ráno ještě rychle uklidit, zajet do Čelákovic pro poslední kousky, co nám doma chyběly po hysterickém včerejším nakupování a provést poslední předoslavové přípravy. To znamená třeba narazit Cool Keg (mimochodem, fakt super věc, opět se to potvrdilo) a vyzkoušet jej se sousedy, jestli je pivo tak akorát. Pak už si jen půjčit stoly, židle a větší gril u Tomáše a nachystat sezení na terásce.

Přesně kolem čtvrté se to začínalo scházet. Takže rychle maso na gril a jedemeeeee!!! Bohužel to ale taky bylo spojeno s brutálním slejvákem, co se spustil:-( Zkusili jsme roztáhnout markýzu a světe div se – fungovalo to! Neprošla ani kapka vody… Jen to teda mělo menší zádrhel – na gril pršelo dál. Naštěstí a) se toho ujal Petr a s deštníkem připravil spoustu dobrého masíčka a b) déšť netrval příliš dlouho.

Když jsme se téměř všichni sešli, dostal jsem nějaké ty dárečky (jeden byl ultra speciální, viz video dole – snad mi vydrží déle než předchozí kousek) a veselili jsme se dál. Zhruba kolem osmé byl čas narazit další soudek, což ale znamenalo hodinku čekání na vychlazení. Samozřejmě se to neobešlo bez Tomášových poznámek… Nonono, příště to bude umakanější. Ještěže měl Skalák zapojenou svou pípu a v ní soudek Gambáče, takže ti největší žíznivci byli zachráněni.

Večer pak bylo ještě jedno překvapení, které se, myslím, všem strašně líbilo. Skaláci sehnali 10 kousků thajských létajících luceren. Každý si na tu svou napsal či nakreslil své přání a kolem desáté jsme je vypustili do světa. Byla to nádhera, jen co je pravda.

No a pak už jsme jen seděli a kecali a vyprávěli si vtipy. Tedy pro změnu hlavně Skalák ty svoje ze základní školy. Ale co, všem se líbily. Teda všem – Tomáš to na nás buďto výborně hrál nebo jim vážně nerozumněl:-)

Takže bych rád všem ještě jednou poděkoval za dárečky a za to, že se na nás přišli podívat. Obzvláště pak samozřejmě děkuju Soničce, která to tak krásně všechno připravila a zařídila a koupila mi takový parádní dáreček!

Teď teda k tomu dárečku – tak se podívejte, jakého krasavce mám doma:



Btw. nechcete někdo koupit můj předchozí stroj – Himoto Monster Truck 1/10 4WD? Vyžaduje sice drobné úpravy, ale jakmile je provedete, perfektně si zařádíte:-)

Jo, a koukněte se na nějaké fotky, jsou uloženy na
facebooku.

Dodatek: Poté, co jsem do práce donesl své nové autíčko (pro zájemce jde o Traxxas Slash) přinesl ukázat, si jej okamžitě objednali 2 kolegové. Už se těším na závody:-)

Žádné komentáře: