sobota 20. června 2009

DA´n´DO svatba aneb Danoušův a Dominičin den zábavy

Vrány to je hrozná havěť. Roztahují se, stavějí hnízdo, vymýšlejí si, úkolují… Takže na dnešek si prosím vás vymysleli svatbu. A k tomu mně osobně spoustu úkolů – prej vyzvedni vizážistku, vezmi kameru a celé to toč apod.

OK, co mám dělat, že. Domina poručí a já musím makat. Takže brzo ráno vyrazit na Chodov pro vizážistku a rychle s ní do Hostivic za Domčou. Původně jsem měl okamžitě vyrazit k Vránovým, ovšem situace si žádala něco jiného. Slečně nevěstě chyběl kousek svatebních šatů, tak jsem naložil do auta svědkyni a vyrazili jsme směr Lidice. Prý jeďte po kladenské dálnici a nemůžete to minout. Výborně. Svědkyně Martina někde z východních Čech, já z druhé strany Prahy, takže se tak nějak stalo, že jsme se objevili na dálnici karlovarské:-) Ještěže mám v mobilu toma a toma, takže jsme se brzo vrátili na správnou trasu (Domči jsme raději nevolali, ať se zbytečně nestresuje). Takže vyzvednuto a po návratu do Hostivic vyrážím k Vránovic části svatby. Je zhruba půl desátá a všichni jsou, pro mne teda překvapivě, v kraťasech, tričkách apod. Prostě no stress (nebo to jen hrají), ale já bych už byl asi dávno nachystán. Inu, jiný kraj, jiný mrav:-)

Postupně se to zlepšuje a zhruba přesně podle plánu se vyráží směr nevěsta. Ta už je připravena a netrpělivě čeká svého vyvoleného (nebo to jen hraje:-). Tak a hurá do hostivického zámečku, kde už čeká spousta lidí včetně Soničky a Fífy, aby se podívali na tu slávu (to, že Sonička zaparkovala na místě, kde měla stát jen auta ze svatební kolony, raději psát nebudu – ženich s nevěstou si toho určitě nevšimli a nikoho jiného to nezajímá). Na místě je mj. i můj profesionální kolega, takže aspoň z obřadu by mohl být videozáznam dobré kvality. Tak uvidíme.

V obřadní síni si (myslím, že pro spoustu lidí opravdu překvapivě) řekli své „ano“, takže hned o důvod více to jít oslavit (i když, kdyby si řekli ne, stejně to oslavíme). Já jakožto PAN kameraman jsem se přesunul s Vránovo-Říhovic rodinou do restaurace Století v Loděnici, kde probíhal slavnostní oběd a s tím spojené záležitosti.

Pěkně napapaní jsme se zase přesunuli do Hostivic přehodit se do něčeho normálního a nabrali směr do místní sokolovny na tu pravou hostivickou ožíračku:-) Pivo, víno a různé lihoviny tekly proudem, jídla bylo dosti a myslím, že i DJ to docela slušně rozjel. V rámci programu se čas od času objevily nějaké hry, ovšem co mne osobně nejvíce dostalo (a na co se v rámci videa nejvíce těším), bylo vystoupení Dana alias DJ Boba. Odrapoval nám tam dva fláky a sklidil naprosto famózní aplaus:-) Netušil jsem, co v něm je.

Tak nevím, ale snad jsem na nic zásadního nezapomněl. Možná by stálo za to jen zmínit, že jsme se toho nebáli a společně s kolegy z Toyoty jsme novomanželům darovali trošku toho adrenalinu, takže se těším, až si to „vyzvednou“ a sdělí nám své dojmy. Možná to trošku znepříjemnilo úmrtí dvou tandemistů právě tento víkend, ale já věřím, že je to neodradí.

Závěrem pak ještě přihodím odkazy na "oficiální svatební web", tak se tam když tak koukněte: DA´n´DO

Žádné komentáře: