čtvrtek 25. června 2009

Depešáci poprvé pod širým nebem v Praze aneb vyrážíme ven bez Fífy

...i když, jak se to vezme. Ale nepředbíhejme.

Původní plán zněl takto: setkáme se se Soňou ca kolem sedmé na Floře, předáme synátora Skalákovi a půjdeme na koncert. Jenže Soňa čekala déle, než se původně zamýšlelo, navíc bylo příšerné horko, nestihla se ani najíst, ani zajít na záchod apod. Takže bylo veselo:-( Sice jsme přijeli zhruba na domluvený čas, ale museli jsme stihnout se najíst (a víme, jak Sonička jí rychle), přebalit Fífu (mimochodem, posral se tak, že jsem to měl i já na triku), nakrmit Fífu (což taky nějaký čas zabere) apod. Už už to vypadalo, že nikam nepůjdeme, ale nakonec jsme lehce po osmé z Flory vyrazili do Edenu. Nechali jsme Skalákovi Fífu napospas (údajně byl strašně hodný, ale věřte Skalákovi:-) a vyrazili na koncert. Byť na stadion stále proudily davy lidí, Depešáci už od osmé hodiny večerní hráli... Nu což, prvních pár písniček jsme nestihli, ale to neva.

Můj celkový dojem z koncertu byl mírně rozpačitý. Ačkoliv jsem četl vesměs pozitivní recenze, já sám jsem z něj neměl úplně výborný pocit. Jak možná víte z předchozích příspěvků, koncert DM z Bratislavy ca 3 roky zpátky řadím ke svým top 3 navštíveným koncertům. Tenhle se mu podle mne nevyrovnal. Možná to bylo tím světlem (končilo se před desátou, kdy se teprve začínalo stmívat), možná to bylo publikem, které mi nepřipadlo úplně rozjeté, možná to bylo písničkami z nové desky, které ještě nemám tak naposlouchané, možná to bylo tím naším pozdním příchodem. Samozřejmě některé pasáže (hlavně staré hity) stály za to, to ne že ne... Tak jako tak se už začínám těšit na koncert v lednu, kdy se Depešáci znovu objeví v Praze:-)

Setlist: In Chains, Wrong, Hole To Feed, Walking In My Shoes, It's No Good, A Question Of Time, Precious, Fly On The Windscreen, Little Soul, Home, Come Back, Peace, In Your Room, I Feel You, Policy Of Truth, Enjoy The Silence, Never Let Me Down Again
Přídavek 1: Stripped, Master And Servant, Strangelove
Přídavek 2: Personal Jesus, Waiting for the Night

Žádné komentáře: