sobota 20. září 2008

Všechno je jinak

Původně jsme chtěli dopoledne vyrazit obhlídnout obchody s věcmi pro miminka. S tím, že Verun ráno před odjezdem pohlídám malého, aby si stihla připravit všechno na jejich noční cestu na Moravu. No dopadlo to tak, že Míša dopoledne pracoval a já, poté, co jsem si ráno vyžehlila, jsem střídavě připravovala králíka na smetaně a střídavě hlídala. Oběd jsme tak nějak zvládli do 12 hod., snad si všichni pochutnali, ale na obchody už to Míša neviděl. Obzvlášť, když se Skalák rozhodl vpředu „po sezóně“ vertikutovat/provzdušnit trávník a Míšovi to pak nedalo a nakonec vertikutoval/provzdušňoval i celý trávník vzadu. Zatím co já jsem u Verun hlídala a žehlila, aby Verun stihla dodělat práci pro svaz, co chtěla ještě před odjezdem stihnout.

No bylo to náročné ;o) A to jsme někde mezi tím stihli ještě přesadit květiny. Ty potvůrky se pořád množí, za chvíli budeme spát venku ve stanu, aby měly všechny dostatek prostoru. I když byly chvíle, kdy mi Míša při rozdělování nových výhonků pomáhal tak, že došlo k nezvratitelné amputaci kořenů, a tak máme aspoň mizivou šanci na to, že se něco z přesazovaného neujme. Uvidíme ;o) Jinak holt budeme rozdávat.

A takhle dopadl náš původně shoppovací den. Večer jsme se ještě rozloučili s Verun a Daníkem, kteří podle plánu vyrazili po večerním kojení směr Ostrava, a relaxovali při sledování Agenta bez minulosti.

Náročný den to byl, takže už jsem ani neměla sílu vyrazit na Ivčin narozeninový bowling. Už je jí třicet a já ji ještě neviděla :o( Tak snad to stihneme někdy do dalšího výročí.

Žádné komentáře: