sobota 13. října 2007

Velké víkendové fajtování

Tak si Míša přinesl práci domů, a to znamená, že u nás začalo velké víkendové fajtování. Hraní jsme přerušili v podstatě jen kvůli kinu a filmu Pokoj 1408, na který jsme Honzíka celou sobotu při sledování Letiště lekáním pilně připravovali. Dobře jsme udělali, protože bez treninku by si v kině Honzík určitě snědl celou svou novou bundu, a to by byla škoda. Musím přiznat, že mne taky bolely ruce z toho, jak jsem se musela celou dobu schovávat, ale máme to za sebou. Hurá!

V neděli jsme pokračovali v litém boji. Verun sice tradičně bojovala jenom u žehlícího prkna, ale my ostatní jsme nahodili Medal of Honor a už to jelo. Teda u mne jenom do té doby, než se mi udělalo nevolno. Asi budu muset vylepšit styl nebo co.

Btw. zapomněla jsem, že nám Honzík donesl úplatky. Ještě uvidíme, co s tím uděláme.

Žádné komentáře: