pátek 19. října 2007

První sníh (nebo něco takového)

Skalák je na Moravě a Míša chce na spinning. To znamená, že jelikož se mi nechce jet MHDčkem, nezbývá než si přivstát :o(( I tak mi prvenství v brzkém příchodu do práce uniklo o 1 člověka a 15 minut :o(( Snad příště. Nicméně ve finále je to důvod, proč už se mi kolem 16 hod začínají klížit očka, a tak jsem si já hloupá vymyslela, že dojedu za Míšou na Zličín a zkusíme udělat nějaké nákupy tam. Minimálně jídlo.

Na Zličíně pršelo až praštělo…V podstatě padalo něco mezi sněhem a kroupami, což bylo třeba vyfotit a zaslat do Afriky. Nákupy se moc nevydařily, za to jsme si dali malou véču u meka a procházku celým shopping centrem. Cestou zpět jsme si vyzvedli Honzíka na Letné a stavili se U paši, kde byli na večeři stěhující se Ševčíkovi. Měli výbornou zelňačku a my se dozvěděli, jak probíhá stěhování. Taky jsme se domluvili, že bychom si někdy o víkendu vyzvedli zimní pneu a při té příležitosti zkontrolovali nový domek ;o) Tak uvidíme...

Žádné komentáře: