pátek 5. října 2007

Malá Anna

V průběhu týdne holky po icq řešily, jak je to s Marií a očekávaným potomkem. Anna se narodila 3. října, měla lehce přes 3 kila a bez centimetru půl metru ;o)) A my se vydaly zkontrolovat, jak jim to oběma sluší. Až to budeme dělat někdy příště, máme prý dát Marii nějaké echo předem, aby si stihla udělat hlavu a make-up a tak… Ale já myslím, že byly obě za princezny. Anna předváděla spící variantu hodného miminka a maminka se nám snažila barvitě popsat, jak vypadá její pravá/noční show. Ale já myslím, že to nebude tak horké, obě vypadají moc spokojeně a zdravě. Co víc by si jen mohly přát! Seznámili jsme se i se zbytkem rodiny, asi z nás nebyli moc nadšeni…Příště se polepšíme…Slibujeme!

Bohužel byl dnes vyhlášen „globální“ nemocniční den. A já si udělala také průzkum Krčské porodnice. Verun si tam nechali na pozorování, a tak jsem ji šla se Skalákem na chvíli dělat společnost. Vždyť mám ještě v živé paměti, jaká byla v nemocnici pěkná nuda. Za odměnu jsem měla tu čest se seznámit s muflony. No a poté, co se Peti vyspinkal, jsme vyrazili klasickou trasu směr KFC a Nehvizdy.

Byl to opravdu náročný den!

Žádné komentáře: