sobota 31. března 2007

Po návratu ze sklípku je potřeba vrátit lahve!

Návrat ze sklípku proběhl v pořádku, jen sprcha mne nějak unavila a tak jsem ještě přes sobotu dospávala něco z předchozího večera. Jídlo i pití bylo skvělé, došlo i na tanečky. Ve 3 ráno jsme se rozhodli poprosit Cyrila o nějaké vínko na cestu, což představovalo ještě zhruba hodinový pobyt u soudků. Mezi tím všichni ostatní účastníci zájezdu zmizeli do svých postýlek a my nahoře ve sklípku našli už jen Martina s Cyrilovým „švagrem z druhého kolene“. Spinkat jsem - já osobně - vyrazila kolem 4 hodiny ranní, ale ještě v 5, kdy „potichoučku“ dorazili kluci, jsem byla vzhůru. Ráno jsme si u dobré polévky s Pájou vysvětlili, proč se na nás kolem 3 nemohl na pokojích doklepat. Myslím, že modří už vědí… Cesta domů proběhla v pořádku, pokuty počítám přijdou poštou… Míša mezi tím doma stihl vymalovat, a to zeleně schodiště a pak bíle ty schodařů malůvky i skvělý roh „na vinotéku“ ;o))

Na večer se začal hlásit synek, tak jsme se rozhodli, že ho vyzvedneme na ČM a při té příležitosti si zajdeme na Vratné lahve. A tak jsme taky učinili. Kvalitní film jsme zakončili kvalitní večeří s kvalitním Cyrilovým vínkem. Při otevírání lahve sice došlo na malý technický problém „prostě to nešlo!“. Nakonec se ale dílo povedlo a my mohli jít spinkat příjemně ovíněni.

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Překvapivě Primalex Standard nebyl tak bílý jako naše stávající malba. Uf. Takže mixovat s Primalex Polar, aby to jakž takž ladilo a nemuselo se malovat úplně vše. Myslím, že se povedlo a výsledek určitě stojí za to:-)