neděle 10. července 2011

Pohodová neděle

Po obrovské noční bouřce (dokonce jsem pro jistotu šel zkontrolovat do pracovny, jestli Honzík zvládl zavřít okno – bylo asi půl třetí v noci a on si ještě v klidu hrál na PSP Angry Birds:-) následoval zase krásný slunečný den. Takže z dnešního plánovaného nakupování (to jako kdyby bylo škaredě) nic nebylo a zůstali jsme doma, resp. na zahrádce.

Den jsme si zpříjemnili výborným masíčkem na grilu (vždycky mě udivuje, kolik toho sní takový Fíla…).

Chvílemi bylo lehce pod mrakem, takže jsme kašlali na nějaké krémování, což se večer ukázalo jako velká chyba – mám spálená záda (podobně reportoval i Honzík, děti jsou naštěstí v poho).

Když se Soňa dobývala ve spíži ke květináčům (rozhodl jsem se přesadit pár kytek a dalších pár alespoň venku osprchovat a zbavit je tak aspoň z větší části té prachové vrstvy, kterou už měly na svých listech), vytáhla při tom ven i Fílovo kolo. Zkusili jsme ho na něj posadit a přinutit jej šlapat, ale nešlo to. Na druhou stranu jsem si všiml, že ten nejnižší posed není asi to pravé ořechové a že by možná stálo za to sedlo malinko zvednout. Světe div se, ono to zafungovalo a Fíla se rozjel! Tak teď už jen neusnout na vavřínech a pilně trénovat. Asi budeme muset vrátit odrážedlo Muškovým, aby mohla začít trénovat i jejich Barča a aby se mohl Fíla naplno věnovat opravdickému kolu. Tak snad mu to vydrží!

Žádné komentáře: