středa 20. července 2011

Jak jednoduchý může být shopping se dvěma dětmi

Dopoledne proběhla Kamčina půlroční kontrola u doktorky (váha: 7,1 kg, výška 63 cm). Původně plánovanou cestu na ČM zrušilo zjištění, že s sebou nemám peněženku (tudíž ani peníze, ani karty, ANI doklady). Při řízení jsem přemýšlela jak vše nejlépe přeplánovat, až jsem poněkud přehlédla obrubník, což Corollku nepochybně zabolelo :o(( Fíla odskok pro peněženku odmítl, takže jsme se komplet vylodili a do obchodů vyrazili až odpoledne. Sraz s tátou byl domluven, času jsme měli dost. Takže proběhl shopping v DM, WC, sýrové kousky v McD (mladý pán už začínal být protivný a málem se sýrovými kousky opařil, trdlo jedno). Na závěr jsme si nechali nezbytnou kontrolu hračkářství, kde Fíla objevil CarToonovskou sestřičku GTO, kterou ještě nemáme a nutně potřebujeme.

Ještě nutněji jsme však potřebovali nakoupit potraviny. Času pořád spousta, tak jsem začala s tím, že třeba Míša brzy dorazí i s nákupním vozíkem. Kamča šla nuceně do nosičky, neb Fílu na koníčkovi, Kami v kočárku a nákup bych nezvládla. Varianta s Kamčou v klokance, Fílou v kočárku se mi zdála schůdnější. Jenže mladou paní to nakupování nějak zmohlo a přeci jen si po čase vydobyla svoje místo v kočáře zpět. Fíla začal běhat po obchoďáku, mně se plnil kočár i ruce nákupem…no stejně mi mladý pán skončil za krkem. A táta to nestihl, takže nemusíme litovat, že ani nevzal vozík. Pak už jen další WC, další kontrola sestřičky GTO a další hitovka dne aneb člověk se pořád učí.

Zaparkuješ-li auto před deštěm a dojdeš do obchodu suchou nohou není jisté, že tomu bude také tak i po dešti. Já to raději neriskovala a ušetřila své africké sketchersky a naložila děti a nákup do auta po kotníky mokrou nohou. Joooo, takový normální den to byl.

Žádné komentáře: