sobota 2. července 2011

Kristova léta

Teda už je mám pár dní, ale na dnes byla naplánována oslava se sousedy. Moc se nás teda nesešlo, přece jen blížící se 2 státní svátky znamenaly dovolené mnohých (nebo jen prostě nemám kamarády…).

Ale pěkně popořádku.

Protože ani v jednom z nehvizdských obchodů jsem dopoledne nesehnal žádné pečivo, musel jsem se vydat do Čelákovic. Což bylo fajn, aspoň jsem koupil i nějakou whisky (hlavně pro Tomáše), což jsem kvůli spoustě povinností v práci dříve nesthil.

Na výpomoc s hlídáním (nejen dnes kvůli oslavě) dorazila odpoledne teta Janushka. Prakticky od jejího příjezdu až do večera se pak zavřeli s Fílou nahoře v pokojíčku (což bylo přesně to, co jsme dnes potřebovali:-).

Počasí nebylo nic moc, tak jsme zvolili indoor variantu s tím, že jsem běhal ven ke grilu (a že masa byla klasicky obrovská hromada). Tentokrát jsme i vypili nějaký ten alkohol, není divu, že jsme kolem půlnoci začali hrát páku (ani nevím, proč s tím Honzík přišel). Každopádně to dopadlo tak, jak určitě nechtěl. Všichni ho porazili. Dokonce i sousedovic Martin, který byl jen kvůli páce na chvíli přivolán. Snad mu to nezpůsobí žádné dlouhodobé trauma (myslím Honzíkovi…).

S přibývajícím časem řídly naše řady, až jsme nakonec zůstali jen já, Honzík a Tomáš. Když jsme někdy kolem druhé (?) dopili druhou flašku whisky (tentokrát oblíbené Honzíkovy kanadské), byl čas to rozpustit (a někteří samozřejmě následně očekávali, zda bude zamáváno na pozdrav… bylo:-)

Žádné komentáře: