pátek 18. března 2011

Páťulínek

A máme tady další výchovnou lekci. Na dopolední návštěvě u Verunky se mladý pán pral o hračky, a když mu vzala rybky, šel ji za to rovnou praštit. Na mámino výchovné domlouvání reagoval slovy „já jsem chtěl, aby Verunka byla taky smutná“ … holt upřímnost nade vše, co ale s tím?!?

Odpoledne si pak vymyslel, že pojedeme do obchůdku na vláčky. Prostě nápad, který ho napad´. Telefonicky to ještě doladil s tátou a mohlo se vyrazit. Co na tom, že to cestou v autě zalomil a že pak bylo u malých vláčků obsazeno a ten velký zase pro změnu nefungoval. Výlet to byl beztak náramný, když si to sám vymyslel i zařídil.

Jinak hlášky dnešního dne:
„Mámo, já ti to podržím, aby ses mohla napít, takhle…mámo, zaber!!!“
„táto, pojď tančit“
„já rybky spapám“ - variace na mámin popěvek „já vás rybky mňamky zbaštím“ ;o)))
„já si ho hladím, aby bylo zase nové.“ - komentář ke zděděnému Cars-tričku, poněkud nerozlišujeme mezi „nové“ a „hezké“ ;o)

Žádné komentáře: