pátek 25. března 2011

Danoušovy problémy

Večer jsme si dali sraz klasicky v Europarku. Po nezbytné kontrole vláčků jsem Fífu nakonec ukecal a nechali jsme mámu s Kamčou nakupovat, zatímco my dva vyrazili na Hlavní nádraží pro tetu Janushku. Říkal jsem si, jak asi Fífa tetu přivítá, protože poslední návštěva nebyla asi to pravé ořechové (bylo to období po Soniném návratu z porodnice, kdy Fífa vyžadoval maminku stůj co stůj). Ale vše dobře dopadlo – když Fífa tetu uviděl, rozběhl se radostí k ní. Takže myslím, že předchozí nepovedené shledání bylo zapomenuto a teta Janushka k nám bude i nadále jezdit.
Po návratu do našeho domečku jsem se snažil nějak zpacifikovat jak obě ratolesti, tak i Soňu, abych mohl vyrazit do Prahy na setkání s Danoušem, který řeší jakési osobní problémy. Nakonec se povedlo a já stihl bus někdy po osmé hodině, takže kolem deváté jsem byl na Smíchově. První Husa byla plná, sedli jsme si až v druhé „Na Verandách“ k poslednímu volnému stolu. Pár skleniček Hoegaardenu a tataráček udělaly své a myslím, že jsme zdárně s Danem vyřešili spoustu problémů:-)
Cesta domů byla překvapivě relativně bez problémů, stihl jsem totiž poslední metro. Nechtěl jsem ale doma nikoho budit, tak z Čerňáku mě odvezl taxík. Mám ten pocit, že jsem značnou část cesty prospal:-)

Žádné komentáře: