úterý 25. listopadu 2008

Poslední kontrola u doktora

Že by konečně došlo na ty volnější dny, které by teoreticky mohly obsahem odpovídat pojmu „mateřská dovolená“?? Včera totiž stačilo jen ráno vypravit Tobiáše do práce a pak už jsem absolvovala jen procházku s kočárkem a shopping s Verun a Daníkem v Ikei.

Na dnešek nám vyhlásili výpadek dodávky elektřiny, a tak jsme se rozhodly si shopping day zopakovat. Vánoce se blíží, tak ať jsme ready ;o)

Dopoledne mne teda ještě čekala poslední návštěva u pana doktora. Od příště už budeme chodit na kontroly do porodnice :o(( Trošku je mi to líto, přeci jen už jsem si na pana Homolu docela zvykla, obzvlášť když nás pořád tak chválil. Na rozloučenou mi oznámil, že tipuje, že vypočítaný termín 25. 12. asi bude dodržen. Popřípadě to vidí na pár dní před. Tak uvidíme, jak má dobrý odhad.

Dopoledne s námi trávil i Skalák, který vyrazil s Daníkem na procházku do Kunratického lesa, aby tak vykompenzoval pracovně příliš přeplněné večery.

Po kontrole už následoval přesun do centra Chodov a „tradiční“ oběd ve Sphinx. Do vypršení bezplatných parkovacích hodin jsme stihli jen polovinu obchodů, které byly v plánu. I tak nám to asi stačilo. Vždyť mne večer čekalo ještě plavání.

Žádné komentáře: