úterý 11. listopadu 2008

Poslední den v práci

Ani jsem to nečekala a přesto jsem si dnes odsloužila v iDnesu poslední pracovní den. Začalo to pravidelnou kontrolou u doktora, který nás moc chválil. Taky mi mimo jiné vystavili potvrzení o termínu porodu, které je pro nástup na mateřskou potřeba. A když jsem s tím papírem pak došla na personální oddělení, ukázalo se, že už od zítřka je potřeba nastoupit na mateřskou, aby mi ji nijak nezkrátili. Štěstí, že jsem se rozhodla dnešní pravidelný meeting zpestřit tradičními moravskými koláčky, které mi včera Míša pomohl nachystat. I když pravá rozlučka zřejmě proběhne až zítra, podle toho, jak hodně Jakub přemlouval, abych přeci jen ještě dorazila. Koneckonců abych stihla pravidelné plavání, nezbude mi, než si všechno přijet sbalit až zítra. I když tak luxusní parkovací místo jako dneska, to už asi jen tak nezískám ;o)) Škoda že se nemůžu pochlubit Lukýnovi, přeci jen u něj hrozí ještě nějaká ta „malá pomsta“ ;o))

No a jestli si někdo všiml, jaké to dneska máme zajímavé datum, tak je mu jasné, že se dnes večer konalo ještě malé posezení u příležitosti výročí svatby. Dorazili i Verun se Skalákem, ale na velké opíjení to bohužel nebylo – jedna kojící, druhá těhotná…no snad někdy příště. Ti co nemohli pít aspoň dostali kytičku a dáreček ;o)) To taky není špatné, ne?! Uvidíme, co nám přinese rok příští.

Žádné komentáře: