středa 12. listopadu 2008

Loučení s iDnesem

Hurá do práce, sbalit si svých pět švestek…něco jsem taky rozdala či vrátila ;o)) Tak tak jsem to všechno stihla, neboť předpokládaná rozlučka se opravdu konala. Čili jsem se všemi chvíli poseděla u dobrot a dětského šampusu (někteří měli přeci jen i alkoholickou verzi ;o)) a probrala všechny zajímavosti na téma „krásy mateřské dovolené“ – a že jich je!!! Tak třeba se zase někdy uvidíme, děcka!

Ale pak rychle oběd, protože na odpoledne už jsem byla domluvena s Verun, že mi pro jistotu pojede pomoci vyzvednout objednanou matraci do postýlky. Sice jsme zjistili, že cesta, kterou jsme chtěly jet, je uzavřená a museli jsme na velmi frekventovanou objížďku, ale zvládly jsme to. A Verun objevila nový pěkný kout Prahy – Kunratickou tvrz. Je tam opravdu moc pěkně, takže jsme si tady daly i procházku, když už jsme s sebou měly kočárek a Daníka ;o)) A to nám pro dnešní den úúúúplně stačilo.

A pro zvědavce, takhle mi teď doma zdobí obývák kytičky k výročí a rozlučková z práce.

Žádné komentáře: