sobota 10. září 2011

Odjezd směr Jizerky


Tak jo, dneska máme odjet do Jizerek. Včera proběhl tátův pozdní příchod a moje večerní totální vyčerpání, což bylo s balením prostě neslučitelné. Takže je nutné všechno sbalit dnes. Původně bylo v plánu, že Fíla půjde ještě na plavání a kolem 14. hodiny (na polední spaní dětí) se vyrazí. Nooo, už jsem se začínala chlácholit tím, že se zas tak nic neděje, když vyrazíme večer, že jsme minule taky vyráželi mezi 17-18 hod.
No jaké bylo mé překvapení, když jsme nakonec vyrazili okolo 15, čili pouze s hodinovým zpožděním oproti původnímu plánu. Děti byly mimořádně statečné, balení extrémně rychlé a překvapivě i s minimem ztrát. Tak já nevím, čím víc dětí, tím lépe se člověk dokáže „zmobilizovat“???

Cestu oba draci prospali. Jeli jsme dvěma auty, protože zpět vezeme ještě Evičku a Adámka. Ale i kdyby ne, na předchozí větě by to zřejmě nic nezměnilo…to máte kola, vozík, kočárek, taška, taška, taška, taška, taška, menší taška, menší taška, menší taška…ještě tohle a támhleto…no…však to znáte.

V Uku jsme vyzvedli klíče (a při té příležitosti zkontrolovali opičky) a vybalili to nejnutnější, pak i to méně nutné. Dokonce jsme stihli naházet věci do skříní. No a mohli jsme vyrazit na obchůzku golfu, klouzaček, pískoviště…pak na večeři…a potom na pohádku o autobusech. Večerní koupání ve sprchovém koutu je náročnější, ale děti to nesou statečně. Horší je bohužel uspávání. Ačkoli Kami už měla něco odespáno, nebo možná právě proto, se uspávání dalšího dítěte nevydařilo a skončilo to dokonce větší než malou dávkou panadolu. Však se mi dneska zdálo, že už se Kamýškovi klube zoubek. A ten řev už jsem prostě nemohla vydržet. Děti mi jistě prominou.




Žádné komentáře: