úterý 25. ledna 2011

Porod z pohledu šťastného tatínka

Přijedu si tak domů někdy kolem půl sedmé. Doma je jen babi, Soňa je prý s Fífou na cvičení. OK, říkám si, ještě mají čas. Jenže Soňa nejede a nejede. Babi je nervózní, já začínám být taky. Nakonec někdy před osmou večer dorážejí. Tak aspoň že tak.

Soňa se stihne najíst, já si malinko pohraju s Fífou a najednou šup šup, jedeme asi do porodnice. Takže jo… Co s Fífou? S babi si zatím nějak extra nerozumí, přece jen ji vidí po dlouhé době a nikdy s ní nebyl doma sám. Takže voláme Veruš, jestli by nešla pomoc malého pána uspat (zpětně se pak dozvídáme, že se povedlo).

Cesta do porodnice je v tuto chvíli pohodová, takže jsme za chvíli tam, čas příjezdu ca 9 večer. Příjem probíhá v pohodě, vypadá to, že se opravdu bude rodit. Tentokrát to ale není šinkanzen, ale obyčejný courák:-) Teda aspoň zpočátku to tak vypadá, protože Soňa musí jít i na přípravu (tzn. táto, starej se o sebe, jak chceš – jenže já nemám ani knížku, mobil se mi vybíjí, všechno je zavřeno, takže tam jen sedím a dokola si čtu nějaký super úžasný gynekologický letáček).

Naštěstí někdy kolem půl dvanácté je vše připraveno a jdeme na sál. A vše nabírá docela slušný spád. Nevím, jestli to je Soninou „zkušeností“ nebo čím, ale samotný porod je strašně rychlý a za chvilku je Kamilka na světě. Teda nevím, jestli to víte, ale já tentokrát dopředu nevěděl, jestli to bude holčička nebo kluk. Osobně jsem tipoval druhého kluka, takže o to větší to bylo pro mě překvapení, když to dítě nemělo pindíka! A jaké překvapení! Samozřejmě v tom pozitivním slova smyslu, aby bylo jasno. Úplně jsem se celý rozklepal:-)

Pak už bylo vážení, focení, první pusa od táty, první pusa od mámy a tak, však to znáte.
Každopádně jsem se tentokrát dlouho nezdržel a chvilku po porodu jsem se vydal domů zkontrolovat Fífu a babi, jak to tam zvládají.

A zvládali to dobře. Přijel jsem domů, tam bylo ticho, tzn. Fífa spal. Sice v ložnici v mé posteli, ale co už. Přenesl jsem jej do jeho postýlky a rychle ještě zařídil nějaké pracovní věci, ráno mi začíná „mateřská“ dovolená:-)

Žádné komentáře: