středa 19. prosince 2007

Můj vánoční večírek

Po dnech pilného analyzování přišel na řadu i můj vánoční večírek. Jako obvykle se mi averze k pivu zase trošku prodražila, ale co už, když je to jenom jednou za rok. Po dvou koktejlech jsme přešli rovnou na panáky a s Jájou jsme se rozhodli je kromě jídla prokládat i kvalitním tancem, abychom nebyly brzy společensky unavené. I tak to Jája z výše uvedeného důvodu kolem půlnoci zabalila. I když jsem ji nabízela zaručeně skvělý odvoz na ČM. I tak byl parket plný lidí až do našeho odchodu kolem 2 hodiny ranní, kdy si mne a Honzu přeci jen vyzvedl. Jak to tak vypadalo, u Honzy to bylo "na poslední" chvíli ;o)) Zhodnotili jsme, že přístupová cesta do našich Nehvizd je trošičku dopravně lepší, ale to už jsme byli doma a chystali se do vyhřáté postýlky. Míša se musí rychle vyspinkat, včera vyzvedával Skaláka z jeho vánoční besídky...jo, je to bydlení za Prahou trošičku náročnější, ale zvládáme to skvěle.
Jinak Jája druhý den do práce nedorazila, prý před naší společností upřednostnila klid a pohodu vlastního bytu neli záchodku.

Žádné komentáře: