středa 20. června 2007

Nové léčebné metody

Úplně jsem vám zapomněla napsat o tom, jak jsme léčili Míšova spálená záda. On totiž Míša z pondělí na úterý vůbec nemohl spát. Tak ho záda svěděla, že ani oka nezamhouřil. Běhal po domě sem a tam a odrecitoval při tom celý svůj repertoár sprostých slov (a to hned několikrát rychle za sebou).

Můj návrh vloupat se k sousedům pro Panthenol byl bohužel zamítnut. Kdyby Míša tušil, že tu noc šel Skalák spinkat díky malému pomocníkovi - prášku na spaní, určitě by se s noční návštěvou tak neostýchal. No já to po nějaké hodině už moc nedávala a Míšovi nebylo pomoci, tak jsem se pokusila vyspinkat aspoň já.

Druhý den měl Míša za úkol v době oběda navštívit nějakou z nejbližších lékáren. Takže na koncert Genesis jsme šli vybaveni Panthenolem, krémem od Vichy aj. Po koncertě proběhla aplikace bílého jogurtu. A takhle to u nás ten večer vypadalo:

Žádné komentáře: