pátek 22. prosince 2006

Dorazili kapříci!

Zase další pracovní týden za námi a vánoce před námi. Přípravy jsou v plném proudu. Míša, toho času na dovolené, dostal seznam toho, co je potřeba nakoupit a tak už zbývalo jen "dát všechno dohromady". Štěstí, že už jsem nestihla zrušit páteční squash a dala si drobný trénink, neboť mne v pátek čekala taková malá turistická výprava. Ale hezky od začátku. Ráno jsme si dali cestu do Nehvizd – ranní větrání. Poté mne Míša dovezl až do práce a vydal se někam na Žižkov kupovat novou fabku. Kolem poledne musel být opět v Nehvizdech přijeli pánové z vestavěných skříní a kuchyňského studia. Ani v klidu nestihl dojíst svůj oběd v nehvizdské restauraci u Paši, a už mu volali, že jsou na místě. No ale zvládl to všechno a ještě se stihl včas přemístit do centra na rozlučkový oběd s Pájou.

Já mezi tím stihla svůj squash a z něj pak rychlý přesun někam za Barrandovský most, kde jsem měla vyzvednout Blančino cukroví. Akcička výborná, příště ale myslím nebudu vystupovat zbytečně o zastávku dříve. Dojít na benzinovou pumpu je i tak docela zábava. Moc chodníků k nim překvapivě nevede ;o) Ale zvládli jsme to. Malá ochutnávka pak proběhla už v iDNESu. Zbytek jsme si odváželi domů. Ještě ovšem večerní větrání a pak hurá k Zelenému ptákovi. Ještě jsme uskutečnili marný pokus o vánoční nákupy, kdy jsem se na to nejdříve chtěla posílit v místních fastfoodech, abychom déle vydrželi. Efekt byl ovšem zcela obrácený. Po této večeři už se nám vůbec nechtělo nakupovat a raději jsme jeli na byt, kde už byli Verun s Péťou. Pečlivě čekali na www.kaprik.cz. Než jsme dorazili, bylo po něm. Už ho Skalák porcoval a ukládal "k zimnímu spánku".

Pak už tuším probíhaly jen tradiční hry typu NFS, Lumines a praní a žehlení.

Žádné komentáře: