neděle 25. ledna 2004

Vyvolávání č. 2

Druhá vyvolávací seance u Jirky ve Štěrboholích. KONEČNĚ jsem vyvolal fotky z Morávky.
Spojili jsme to s hraním mariáše (viz jiný příspěvek). Ve chvíli, kdy hrál Jirka, jsem se přemístil dolů do prádelny/fotokomory. Po poměrně dlouhé přípravě (roztažení všech krámů, namíchání koktejlů apod.) jsem schválně zapnul stopky, abych viděl, jak dlouho mi bude trva celé vyvolávání. Nakonec se zastavily na 3 hodinách a 5 minutách.

Za tu dobu jsem udělal fotky z celého filmu z Morávky. Ne všechny, zato některé vícekrát (různé nastavení času). Někdy po hodině, možná trochu později, se ke mně přidali Veruš a Skalák - Skalák "ustaloval" a "věšel", Veruš zapisovala:-) Manufaktura jak má být:-)

Zkusil jsem udělat i nějakou pořádnou zvětšeninu, resp. zvětšený výřez. Docela se to povedlo, byla to zřejmě maximálně možná velikost vzhledem k výšce stropu (výše jsem prostě zvětšovák nedostal:-) Čas nějakých 6 minut, fotka myslím dobrá...

Každopádně - z celé večerní práce se mi asi 3 fotky docela líbí, zkusím je co nejdříve u Jirky naskenovat a hodit na net, ať se můžete taky pokochat.

Jirka pak údajně vyvolával až někdy do tří do rána - výsledkem je, že laboratoř zřejmě zůstane v prádelně roztažená a připravená k relativně okamžitému použití:-)

Žádné komentáře: