pondělí 19. ledna 2004

Pán prstenů - Návrat krále

Jaképak je nejnovější pokračování Pána prstenů?

Natěšen přečtením mnoha recenzí a vyslyšením několika známých jsem se celý nedočkavý vydal společně se Soníkem, pedrem a Veruš do kina. Po dlouhém úvodu (reklamy, trailery) to konečně začalo a já nemohl od plátna odtrhnout oči (no, doslova takhle to nebylo, ale chytlo mě to:-).

Boj o Minas Tirith (město samo o sobě bylo nádherné) opravdu stojí za to (kamera jakoby připoutaná k balvanu vystřelenému z katapultu sleduje jeho pohyb až po dopad na hordu orků), pavoučice Odula se taky povedla, rovněž mrtvá armáda, ...

Myslím si, že i závěr byl zvládnut v mezích možností a happy end nebyl nějak extrémně přehnaný (prostě byli všichni rádi, že to skončilo, ale to je jasné, ne???).

Nebrečel jsem jako někteří mí známí (i když, přiznávám, asi 2x jsem k tomu neměl daleko), fandil jsem dobrým, nepřál těm zlým... Prostě jsem si film v kině užil.

Jedna zajímavost - minulý týden jsem v knihkupectví viděl knihu nazvanou Poslední Pán prstenů - může to být zajímavé - je to alternativní pohled na boj o Prsten ze strany těch "zlých".

Žádné komentáře: