čtvrtek 1. ledna 2004

Silvestr 2003 aneb Ne vždy jsou rána opilcova těžká...

Ráno jsem musel vstávat hooodně brzo (poslední směna v ČIA), nejdříve pršelo, pak se nádherně rozsněžilo a sněžit nepřestalo (i když sníh byl poměrně mokrý).

Krátco po poledni jsme se vydali na Ondřejník - došli jsme tam jak zmoklé slepice, navíc měli otevřeno jen do tří hodin, takže jsme všichni stihli vypít maximálně sodovku a museli jsme odejít. Část se vydala přímo k Lumírovi do Kunčic, část zpátky do Frýdlantu.

Frýdlantská část provedla osobní hygienu a přesunula se rovněž do Kunčic. Sešlo se nás tam poměrně nečekaně mnoho - kromě mě, Soni, Skaláka, Veruš, Lumajzníka a Jany taky Venca, Roman se svou polovičkou, René se svou polovičkou a Lumajzníkovi kámoši Saša a David. Snad jsem na nikoho nezapomněl.

Zábava byla fajn, pili jsme a hodovali.

Po půlnoci jsme obtěžkáni flaškami se sektem vyrazili ven prásknout pár petard. Já jsem to teda kapánek přehnal s tím sektem, takže po návratu domů jsem cítil, že ho mám jak z praku. Takže jsem šel spát:-( No ale ještěže tak, ráno jsem byl aspoň relativně v pohodě:-)

A jaký býl Silvestr z Tvého pohledu? Nebo jsi byl jinde?


Žádné komentáře: