neděle 4. ledna 2004

Shrnutí

A jsem zase po dvou týdnech zpátky v Praze a v pracovním procesu. Těch čtrnáct dní bylo moc fajn, škoda že příští rok vánoční svátky vyjdou úplně blbě (na víkend). Konečně jsem zvládl všechny možné návštěvy příbuzných a známých, ke kterým jsem se v poslední době odhodlával, ale pořád je odkládal. Předsilvestrovskou párty jsem přežil bez sebemenších problémů a má drahá polovička naštěstí taky. Na její fackovací match s Michalem ale nezapomenu:) Musím přiznat, že jsem překvapeně čuměl, jaký bowlingový podnik je ve Frýdlantě a kolik je tam lidí:) Opět tradiční díky pořadatelům této akce....jo a taky díky za tu flašku:)
Na oslavu konce roku jsme si vyhradili celkem tři dny, které jsme strávili daleko v horách - ve vesničce Košařiska. Hladinu alkoholu se mi podařilo udržet na stejné úrovni jako na předsilvestrovské párty, takže žádné "zážitky, na které se i po letech vzpomíná", se nekonaly. Zvládli jsme výstup na jednu tisícovku a jednu "skorotisícovku", užili jsme si spousty sněhu, chybělo mi jen lyžování. Ale snad zima ještě nekončí. Měl jsem trochu strach, jestli se v Praze prohrabu sněhem ke dveřím, ale naštěstí tady asi nadílka nebyla tak bohatá jako na Moravě. Každopádně celou dobu, co jsem jel do Prahy, byla všude kolem cesty krásná zimní zasněžená krajina, což se moc často nevidí.

Žádné komentáře: