sobota 3. ledna 2004

Sněží a sněží - bolí a bolí...

Nestává se to často, ale tentokrát si Míša opravdu nevymýšlí. Sněží o 106 a je to tady jako v pohádce. Škoda jen, že mne od Silvestra trápí osmička a má páteční návštěva u zubařky/vražedkyně můj problém zřejmě nevyřešila. Takže si budeme užívat snížku až do pondělka a tentokrát zkusím zubaře Záškodného - u něj aspoň člověka předem varuje to příjmení, takže nebudu očekávat žádné zázraky a osmičku mu nejspíš s díky nechám v ordinaci (jestli ne v pondělí, tak někdy jindy).
Malé příspěvky k přesilvestrovské a silvestrovské party jsem připojila rovnou k textu. Obě akce byly slovy povedené, ale momentálně nejsem schopna nějak výstižně zachytit jejich průběh. Nicméně jsem neskutečně šťastná, že jsem po letech opět vyhrála v tombole. Díky Lumčo!!!
A ještě k tomu lyžování... Myslím, že jestli se půjde i zítra a Verunka bude pořád plakat, že se bojí, tak má Míša dost velkou naději na to, že by si letos opravdu mohl "pořádně zalyžovat". Výbavička je jako nová...
Tímto se s vámi loučím, neboť mne čeká ještě spousta práce. (To je tak, když se člověk přes vánoce ulívá!)

Žádné komentáře: